Regulamin

REGULAMIN SKLEPU


I. Postanowienia ogólne

  1. Sklep komputery.nysa.pl prowadzony jest przez firmę ACENTER s.c. z siedzibą przy ul.Piastowskiej 28 w Nysie, NIP: 753-23-94-121.
  2. Sklep komputery.nysa.pl NIE JEST sklepem internetowym w myśl ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (DzU 2014, poz.827) i NIE PROWADZI sprzedaży na odległość.
  3. Towary prezentowane na stronie komputery.nysa.pl należy traktować jako katalog produktów z informacją o ich cenach i dostępności.
  4. Dokonanie zamówienia powoduje sprowadzenie i zarezerwowanie towaru dla osoby zamawiającej, która dokonuje zakupu osobiście w sklepie stacjonarnym w Nysie.
  5. Sklep korzysta (na mocy stosownej umowy) z bazy produktów dystrybutora, a status „w magazynie” odnosi się do zasobów dystrybutora we Wrocławiu.
  6. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień tego Regulaminu.

II. Składanie zamówień

  1. Ceny towarów znajdujących się na stronie komputery.nysa.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. 
  2. Serwis komputery.nysa.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
  3. Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na stronach serwisu. Poprawnie złożone zamówienie definiuje następujące kwestie:
    • dane kontaktowe, adresowe i telefon zamawiającego
    • co najmniej jedną pozycję określonego produktu wraz z ceną
  4. Serwis komputery.nysa.pl w każdym wypadku zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania w przypadku wątpliwości co do jego rzetelności.
  5. Złożenie zamówienia powoduje wysłanie automatycznej wiadomości na adres e-mail Klienta i wymaga zwrotnego potwierdzenia polegającego na kliknięciu w link potwierdzenia.

III. Realizacja zamówienia 

  1. Towary (posiadające status "w magazynie") zamówione i zaakceptowane do godz.16 w dni robocze będą dostępne do odbioru do godz. 16 następnego dnia roboczego.
  2. Sklep nie bierze odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z nieterminowego dostarczenia towaru przez firmy spedycyjne.
  3. Dla towarów o innym statusie dostępności niż "w magazynie" czas dostawy ustalany jest indywidualnie z Klientem.

IV. Płatności 

  1. Sklep komputery.nysa.pl proponuje swoim Klientom następujące formy płatności:
    • płatność gotówką
    • płatność kartą kredytową
    • przelewem na konto (odbiór po zaksięgowaniu wpłaty)
    • zakup w systemie ratalnym Santander lub Credit Agricol (odbiór po podpisaniu i akceptacji umowy w siedzibie sklepu)
    • zakup w leasingu przez EFL S.A. (odbiór po podpisaniu i akceptacji umowy w siedzibie sklepu).

V. Gwarancja i rękojmia

  1. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy i obowiązują na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.
  2. Reklamacje rozpatrywane są przez naszych dostawców w terminie 14 dni roboczych jednak może się zdarzyć, że ze względu na sprowadzenie części od producenta czas naprawy wydłuży się do 30 dni.
  3. W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat realizacji gwarancji reklamowanego produktu, należy wysłać email na adres sklep@komputery.nysa.pl z informacją zawierającą: pełną nazwę produktu, nr faktury zakupu, nr zamówienia i opis uszkodzenia.

 VI. Zwrot towaru

  1. Towar kupowany jest w sklepie stacjonarnym i obowiązują w związku z tym wszelkie przepisy dotyczące praw konsumenta w zakresie zwrotów z tytułu rękojmi.
  2. Istnie możliwość zwrotu na życzenie towarów z niektórych grup asortymentowych po uzgodnieniu warunków ze sprzedającym, ale wynika tylko z dobrej woli sprzedającego, który w myśl przepisów nie ma obowiązku przyjmowania zwrotów pełnowartościowych towarów.

 

ost.akt. 21.03.2016

 

 
Infolinia:
77 4330660
 
Obsługa sklepu:
Zapisz się jeśli chcesz otrzymywać od nas informacje o nowościach
Dopisz
 
Wypisz się
 
Sklep Partnerski AB SA © 2013  Wszelkie prawa zastrzeżone